Stil de viață după naștere – iată 3 lucruri pe care să le ai în vedere

Venirea pe lume a unui copil este cel mai frumos lucru și semn de mare bucurie pentru ambii părinți. Cu toate acestea, nașterea aduce pentru cei doi multe schimbări, de la program de somn întrerupt și până la grijile zilnice pentru ca micuțul să nu pățească nimic grav. De asemenea, silueta mamei are și ea destul de mult de suferit, aceasta rămânând cu un anumit număr de kilograme acumulate după perioada de sarcină. Alăptarea reprezintă un alt lucru ce trebuie avut în vedere, o nouă încercare pentru mamă, un lucru atât de plăcut pentru aceasta și pentru bebelușul său. Este nevoie totuși ca mama să respecte un anumit program de masă și mai ales să evite să consume anumite alimente care i-ar putea dăuna bebelușului prin alăptare.

mamaIată mai jos 3 lucruri pe care să le ai în vedere după naștere și care te vor ajuta să ai un stil de viață mult mai sănătos:

1. Fă mișcare – folosește aceste biciclete eliptice și mai mult ca sigur viața ta se va schimba destul de mult. De asemenea, ai putea folosi aceste aparate pentru abdomen, având în acest fel grijă de silueta ta. Te poți plimba în parc, poți alerga pe bandă, însă este bine să ai un program de mișcare în fiecare zi care îți va aduce o porție în plus de energie și mai ales te va ajuta să îți refaci silueta și să pierzi o parte din kilogramele suplimentare cu care ai rămas după perioada celor nouă luni. Cu toate acestea, dacă ai născut prin cezariană ar fi bine să faci această mișcare ori de câte ori medicul îți va recomanda, asigurându-te în acest fel că te-ai recuperat și nu te mai afli în niciun pericol.

2. Ai grijă la alimentație – acesta este un alt lucru pe care să îl ai în vedere. Ar fi bine să scoți din alimentație băuturile carbogazoase, zahărul în exces, dar și făinoasele. Acestea nu te vor ajuta să scapi de kilograme, ba din contră, ai putea acumula și mai mult. De asemenea, ar fi bine să urmezi un program de masă, la ore exacte. Va trebui să ai 3 mese principale și două gustări. În plus, mai ales dacă îți vei alăpta bebelușul, ar trebui să ai în vedere evitarea alimentelor care ar putea determina apariția colicilor bebelușului. Este bine să scoți o perioadă din alimentație fasolea, varza, broccoli, condimentele și mezelurile, dar și laptele sau iaurturile.

3. Odihnește-te cât mai mult – după naștere ai nevoie de multă odihnă. Nu uita, atât tu, cât și bebelușul sunteți cei doi actori importanți ce au nevoie de refacere și mai ales de o perioadă de acomodare cu noile schimbări. Ar fi indicat să stai cât mai mult întinsă în pat, să dormi atâta timp cât doarme și bebelușul, reușind astfel să recuperezi perioada determinată de încercările grele din timpul nașterii. În plus, trebuie să redobândești energia pierdută și să poți duce la bun sfârșit îngrijirea bebelușului tău. Puiul tău va avea nevoie de o mamă odihnită și sănătoasă și de aceea ar fi bine să ceri sprijinul celor apropiați atunci când simți că ai nevoie de odihnă.


Lasă un Comentariu...

*