7 moduri prin care îți poți pregăti corpul, mintea și sufletul pentru sarcină

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Dacă doriți să rămâneți însărcinată și ați încercat deja de ceva de timp fără rezultat, iată câteva sfaturi care vă pot ajuta să vă pregătiți corpul, mintea și sufletul pentru minunata aventură de a aduce o viață pe lume:

  1. Gândiți-vă că sunteți deja însărcinată și acționați în consecință. Mintea este cel mai puternic instrument care ne ajută să ne transformăm visele în realitate. Prin urmare, acționați ca și cum sunteți însărcinată și faceți ceea ce ați face dacă ați afla că ați rămas însărcinată, cum ar fi să mâncați mai sănătos, să faceți câteva exerciții fizice moderate, să căutați nume de băiat sau de fetiță sau să vă faceți planuri privind situația personală pe plan profesional. De multe ori, femeile încep să aibă mult mai multă grijă de ele însele în timpul sarcinii, de dragul bebelușului. Prin urmare, ce ați face altfel dacă ați afla că sunteți însărcinată? Orice ați răspunde este ceea ce ar trebui să începeți să faceți.
  2. Încercați să vă cunoașteți propriul organism. Este important să știți cum anume se desfășoară ciclul menstrual personal. Când vă numărați zilele ciclului, începeți întotdeauna în prima zi a ciclului, care este ziua 1. La fel de bine, puteți folosi și un calculator ovulație. Dacă aveți un ciclu de 28 de zile, fereastra fertilă este în mod normal cu două săptămâni înainte de următoarea perioadă suspectată, cel mai probabil în jurul zilei 14.
  3. Faceți curățenie în regimul alimentar. Pentru a vă pregăti organismul pentru sarcină, primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să eliminați alimentele nesănătoase din dietă și să le înlocuiți cu alimente sănătoase. Cu cât o femeie este mai sănătoasă din punct de vedere fizic înainte de sarcină, cu atât corpul său îi va oferi o sarcină plăcută, ușoară și fără complicații. Optați pentru alimente organice, fără hormoni, aditivi, coloranți și organisme modificate genetic.
  4. Încercați să vă limitați expunerea la toxine. În urma unui test realizat recent, au fost descoperite peste 287 de substanțe chimice toxice în sângele cordonului ombilical. Dintre acestea, 180 de toxine cauzează cancer, 217 sunt toxice pentru creier și pentru sistemul nervos, iar 208 dintre toxinele găsite provoacă defecte la naștere și anomalii. Prin urmare, este deosebit de important să optați pentru alimente organice, pentru detergenți naturali și pentru produse de îngrijire corporală cât mai naturale.
  5. Încercați să scăpați de stres. Stresul poate provoca ravagii în organism prin creșterea nivelului de cortizol, care poate suprima ovulația și scade numărul de spermatozoizi, precum și dorința sexuală. De asemenea, stresul rigidizează organismul, ceea ce poate stagna energia și constrânge fluxul de sânge. Pentru a vă gestiona stresul, este recomandat să practicați yoga, să meditați, să efectuați exerciții de respirație, să vizualizați că sunteți însărcinată, să optați pentru masaj, să vă relaxați în natură, să dormiți mai mult, să încercați acupunctură, să scrieți un jurnal, să efectuați exerciții fizice, să faceți băi relaxante și să citiți.
  6. Consumați alimente care îmbunătățesc fertilitatea. Dintre aceste alimente, se numără iaurturile, ouăle, sparanghelul, migdalele, somonul și lactatele naturale.
  7. Schimbați gândurile negative în gânduri pozitive. Sunt nenumărate femei care au renunțat la tiparele toxice de gândire, iar din momentul în care au renunțat să mai gândească că sunt prea bătrâne pentru a rămâne însărcinate sau că este prea greu pentru a duce sarcina la bun sfârșit, au reușit să rămână însărcinate și să nască copii perfect sănătoși. Transformați gândurile negative în afirmații pozitive, precum „Rămân însărcinată ușor” sau „Corpul meu este puternic, sănătos și pregătit pentru a susține sarcina”. Lipiți astfel de afirmații peste tot în casă, pentru a le vedea orice ați face și pentru ca mintea să le absoarbă zi de zi.

În cele din urmă, încercați să vă vindecați rănile din copilărie și să rezolvați eventualele conflicte înăbușite pe care le aveți cu partenerul de viață. Dacă există conflicte în viața personală, un copil va adăuga sare pe rană. Rezolvați ceea ce este de rezolvat înainte de venirea pe lume a copilului. Cu toții avem probleme din copilărie care ne-au transformat în oamenii care suntem astăzi. Dacă nu suntem conștienți de propriile răni, am putea încerca inconștient să ne remediem copilăria prin proprii noștri copii.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *