Sâni fermi chiar și după naștere

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Perioada sarcinii este una dintre cele mai frumoase experiențe pe care o femeie o trăiește, o perioadă ce o întinerește, o înfrumusețează și, mai ales, o transformă în ființa cea mai iubită – mama. Corpul suferă numeroase modificări, iar după naștere tânăra mămică trebuie să depună eforturi pentru a fi mulțumită de imaginea ei și a reveni la o siluetă zveltă. Aspectul sânilor atât înainte, dar și după naștere este o problemă importantă pentru orice proaspătă mamă, iar îngrijirea devine primordială. Află cum poți avea grijă de sânii tăi după naștere și crează-ți o rutină zilnică ce are la bază exerciții fizice, o alimentație sănătoasă și o îngrijire atentă.


Sânii au fost considerați întotdeauna a fi simbolul feminității și frumuseții, iar îngrijirea și menținerea lor sănătoasă sunt grijile frecvente ale oricărei femei. Sânii sunt o parte a corpului constituită din fibre și țesuturi fragile, ce susțin glandele mamare. Odată cu sarcina, sânii suferă modificări, iar lipsa mușchilor din această zonă face ca variațiile de greutate să fie suportate mai greu și de multe ori tânăra mămică ajunge să se confrunte cu consecințe importante asupra formei și esteticii lor. De multe ori mămicile, din lipsa unei informări corecte, consideră că alăptatul este cauza principală pentru care forma sânilor suferă modificări și, de aceea, apelează la oprirea lactației prin diferite metode. Trebuie menționat încă de la început faptul că alăptatul nu deteriorează bustul, ci dimpotrivă îi permite să își reia treptat forma dinaintea sarcinii și de asemenea, limitează efectele negative. Ca să te simți bine în pielea ta apelează la câteva practici sănătoase prin care îți poți menține fermitatea și frumusețea sânilor, atât înainte cât și după naștere.

Hidratare și alimentație sănătoasă

Știm că 70% din corpul uman înseamnă apă, iar în timpul sarcinii procentul ajunge la 85%, astfel hidratarea corectă este vitală atât pentru tine, cât și pentru bebe. Așadar, nu renunța la consumul de lichide indiferent de anotimp și asigură-te că hidratarea ta zilnică este de cel puțin doi litri de lichide. De asemenea, ai grijă la alimentația ta atât în timpul sarcinii, cât și după. Evită regimurile seci și consumă o cantitate echilibrată de proteine, carbohidrați, grăsimi, vitamine, calciu și minerale necesare corpului tău pentru a te menține sănătoasă și în formă.

Postura corpului

Spatele drept îți conferă întotdeauna o postură frumoasă, suplă, cât și sigură pe tine. Nu uita niciodată de ținuta corpului indiferent de situație și mai ales după naștere. Imediat după naștere, sânii își dublează greutatea datorită lactației, iar de multe ori greutatea lor ajunge să te copleșească și te face să adopți o postură gârbovită, nu tocmai potrivită. În această situație trebuie să ai multă grijă și asta pentru că pe lângă consecințele pe care le poate suferi coloana ta vertebrală, sânii ajung să suporte și ei efectele negative ale greutății corpului tău, obligându-i astfel să își modifice forma.

Exerciții fizice

Așa cum am menționat mai sus, sânii nu sunt alcătuiți din mușchi ceea ce face ca ei să prezinte o sensibilitate mai mare la schimbările de greutate. Mușchii pectorali, poziționați sub sâni sunt cei care îi susțin și le mențin forma, iar pentru a îi întări se necesită apelarea la exercițiile fizice constante. Iată câteva exerciții simple care pot contribui la întărirea mușchilor pectorali:

  • Adoptă o postură corectă cu spatele drept, încrucișează-ți brațele în fața pieptului și împinge în ele cu putere timp de 15 secunde. Repetă această mișcare de cel puțin 10 ori pe zi;
  • Întinde-te pe spate pe o suprafață plată având picioarele ușor depărtate și mâinile pe lângă corp; ia câte o greutate de 1 – 1.5 kg în fiecare mână și ridică brațele de 10 ori în lateral până la nivelul umerilor și repetă de 10 ori. Din aceeași poziție, întinde brațele în lateral, îndoaie coatele și adu-le înspre piept de 10 ori.

Îngrijirea și hidratarea eficientă a pielii

Un prim pas la care poți apela ori de câte ori faci duș este alternarea jeturilor de apă caldă cu cele de apă rece în zona pieptului. Așa numitul duș scoțian aduce beneficii pielii tale, fiind un mijloc de înviorare și împrospătare a corpului, înmbunătățind considerabil circulația sangvină. Pentru ca pielea sânilor tăi să rămână hidratată și mai ales, să își păstreze fermitatea, aplică zilnic o cremă hidratantă. O cremă hidratantă eficientă trebuie să conțină ingrediente emoliente, dar mai ales să nu includă alcool, parabeni și parfum, ingrediente iritante ce pot afecta considerabil epiderma.

De asemenea, poți include în rutina ta de îngrijire și un mix de uleiuri, o metodă naturală, sigură și eficientă în menținerea esteticii și elasticității sânilor. Kosmo Oil vine în ajutorul tău cu un produs 100% natural destinat îngrijirii bustului. Volubust conține substanță activă extrasă din nucșoară solubilizată în ulei de macadamia și migdale dulci ce conferă fermitate, dar și un efect vizibil de voluminizare. Aplică de două ori pe zi, pe pielea curată a bustului, prin mișcări circulare blânde, din exterior către interior, până când uleiul este complet absorbit.

Hidratează-te corect, abordează un stil de viață echilibrat cu o alimentație sănătoasă, nu uita de exercițiile zilnice și îngrijirea corectă a pielii pentru ca sânii tăi să rămână fermi și elastici indiferent de vârstă.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *