Mergi la sală? 5 lucruri pe care să le ai în vedere pentru a obține rezultatele cele mai bune

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Dacă iubești să mergi la sală, să ridici greutăți și să încerci să îți remodelezi corpul, depunând masă musculară, atunci ar fi bine să iei în calcul câteva trucuri eficiente pentru a avea rezultatele cele mai bune.

salaSala de fitness este mai mult decât benefică dacă îți dorești să faci mișcare. De aceea, este nevoie de un program săptămânal pe care să încerci să îl respecți ori de câte ori bebelușul se află în grija mamei sale.

Iată mai jos 5 lucruri pe care să le ai în vedere pentru a obține rezultatele cele mai bune atunci când mergi la sală:

1. Încearcă suplimentele de care ai nevoie pentru a remodela corpul! Mai mult ca sigur vei avea nevoie de proteine, precum sunt acestea, având o contribuție majoră atunci când dorești să arăți impecabil. De asemenea, suplimentele alimentare pe bază de enzime și vitamine, pe care le poți regăsi aici, contribuie pentru menținerea metabolismului energetic normal. Cu toate acestea, astfel de suplimente trebuiesc luate cu avizul medicului sau cu recomandarea antrenorului. Respectă întotdeauna ceea ce spune pe eticheta de întrebuințare a produsului și nu depăși cantitățile.

2. Ia-ți un antrenor! Iată un alt lucru pe care trebuie să îl faci. Un antrenor te va ajuta să afli cum anume să realizezi exercițiile în așa fel încât să ai și rezultate. Felul exercițiilor fizice, aparatele folosite, dar și durata fiecărui exercițiu sunt lucruri pe care le vei afla întotdeauna de la antrenorul personal de la sala de fitness. Mai înainte de a achiziționa abonamentul ar fi bine să vorbești cu antrenorul și să stabilești un anumit program de antrenamente pentru a ajunge la aspectul pe care îl dorești.

3. Stabilește un program săptămânal și nu rata nicio zi planificată! Mersul la sală înseamnă ceva efort din partea ta, însă nu este un lucru pe care să nu îl poți face. De aceea, ar fi bine să stabilești un program săptămânal de mers la sală și să încerci să nu te abați deloc de la zilele stabilite. Nu uita – e mult până amâni o dată că ulterior o vei mai face. De aceea, ar fi indicat să stabilești un program optim – 3/4 ori pe săptămână și la orele la care termini toate celelalte activități de peste zi.

4. Mergi cu un prieten! Ar fi bine să mergi la sală alături de un prieten. Timpul va trece mai plăcut și mai repede, iar în momentul în care ți-ai dori să renunți, chiar și pentru o zi, prietenul tău se va strădui să te convingă să mergeți împreună și invers. Ca atare, momentele de renunțare sau de descurajare vor fi mult mai puține dacă vei avea alături un prieten apropiat și astfel vei ajunge la scopul final.

5. Regim de masă echilibrat! Mănâncă la ore fixe, renunță la dulciuri și fast food-uri sau la alte alimente procesate. Regimul alimentar este foarte important pentru a reuși să ajungi la forma pe care ți-o dorești. Nu se poate să mergi la sală și să mănânci cu plăcere alimente prăjite, așa cum nu este posibil să bei sucuri acidulate sau chiar alcool. Vei avea nevoie de o bună planificare și a regulilor alimentare pentru ca rezultatele să își facă apariția.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *