3 aspecte de luat în considerare înainte de lansarea afacerii

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Deși nu sunt deloc încurajatoare, cele mai recente cifre arată că 20% din întreprinderile mici aflate la început de drum nu înregistrează profit în primul an, 30% din întreprinderi nu înregistrează profit nici în al doilea an, iar 50% din micile afaceri nu se bucură de succes nici după 5 ani. În cele din urmă, 70% dintre întrepriderile mici nu au parte de profit nici după 10 ani. Cu alte cuvinte, a urca pe scara succesului este adesea o călătorie provocatoare. Călătoria este cu atât mai provocatoare și mai dură pentru antreprenorii care își înființează afacerea de la zero.

Frica este principalul obstacol care îi afectează pe antreprenori să ia măsurile necesare pentru a-și propulsa afacerea spre nivelul următor. Nu puțini sunt acei antreprenori care se gândesc la eșec și la posibilitatea uriașă ca lucrurile să nu decurgă conform planului. Iată că, într-adevăr, frica este cea care îi oprește pe mulți proprietari de afaceri să adopte măsurile corecte. Pe de altă parte, sunt și foarte multe afaceri care s-au dat bătute chiar înainte de a deveni un succes.

Prin urmare, fiecare antreprenor care aspiră la succes și la o afacere cât mai extinsă, trebuie să fie pregătit să facă față și să depășească provocările specifice mediului de afaceri. Mai jos, sunt trei pași de luat în considerare înainte de a vă lansa afacerea:

Importanța planului de afaceri. Nu puțini antreprenori consideră că este inutil să conceapă un plan de afaceri, însă unul dintre secretele majore ale succesului în afaceri este planificarea. În momentul în care veți întocmi un plan de afaceri, inevitabil veți ajunge și la partea în care trebuie să implementați măsuri pentru a vă depăși concurența, ceea ce este un aspect crucial. Cunoașterea pașilor necesari care trebuie efectuați în fiecare moment poate face diferența dintre o afacere mediocră și o afacere de succes. De fapt, planul de afaceri este factorul de aur care diferențiază un antreprenor de restul o mie de antreprenori. Cu ajutorul unui plan strategic solid, este mai ușor să știți unde mergeți și ce trebuie să faceți pentru a îndeplini obiectivul afacerii. Sunt câteva aspecte importante de remarcat în întocmirea unui plan de afaceri, și anume cum vă veți finanța afacerea până la înregistrarea profitului, care este publicul-țintă, cum vă veți extinde afacerea prin intermediul social media, ce strategii de marketing sunt cele mai potrivite și care sunt acei colaboratori și furnizori pe care îi doriți de partea voastră. De exemplu, Vivitrust este partenerul de nădejde pe piața HoReCa, oferind utilaje profesionale pentru industria alimentară și hotelieră, precum și servicii de proiectare a fluxului tehnologic și a planului de utilități, consultanță și implementare. Colaboratorii și furnizorii alături de celelalte aspecte reprezintă cu toții factori esențiali de care ar trebui să țineți cont pe măsură ce vă întocmiți planul de afaceri.  

Stabiliți o strategie pentru depășirea concurenței. Șansele sunt ca afacerea pe care doriți să o demarați nu este unică, ci vă confruntați cu o concurență serioasă. Majoritatea antreprenorilor știu cât de important este să pună la punct o strategie de depășire a concurenței și de atragere a unui număr cât mai mare de clienți prin diferite mijloace, unii prin promovarea produselor și serviciilor pe care le oferă pe marile platforme sociale, unii oferind reduceri, iar alții optând pentru marketingul afiliat. Indiferent de metoda pe care o alegeți pentru a vă promova produsele și serviciile, rețineți că obiectivul nu este acela de a opta pentru o strategie de promovare potrivită, ci de a vedea că strategie de promovare are un impact uriaș asupra clienților, reușind totodată să vă ajute să depășiți concurența.

În cele din urmă, nu uitați că propria stare de sănătate este combustibilul unei afaceri de succes. Așa cum spune o veche vorbă, cu adevărat sănătatea este cea mai mare bogăție, însă nu puțini sunt aceia care pun afacerile înainte sănătății. Ca antreprenori, principala prioritate este propria stare de sănătate, și asta pentru că aveți nevoie de un corp sănătos pentru a vă duce la îndeplinire toate planurile și pentru a vă conduce afacerea spre succese de nedescris. Veți putea gândi corect și veți avea mintea limpede doar atunci când sunteți într-o bună stare de sănătate. Dacă starea de sănătate suferă, și afacerea are de suferit. Prin urmare, adoptați un regim alimentar echilibrat, respectați un program de exerciții zilnice, dormiți cel puțin 7 ore în fiecare noapte și încercați să nu gândiți în exces toate detaliile care apar inevitabil în orice afacere.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *