6 produse de birotică și papetărie care te salvează în orice situație

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 


Într-o firmă apar deseori situații care cer flexibilitate și creativitate, dar și produse de birotică și papetărie pe care să te poți baza imediat. Dacă nu este suficientă organizare sau acestea nu sunt pe stoc, te poți confrunta cu multe probleme care rămân nerezolvate, iar productivitatea va scădea.

https: pixabay.com

Suplimentarea stocului de articole de papetărie trebuie să fie mereu o prioritate, indiferent de domeniul sau departamentul firmei. Descoperă în continuare ce articole de birotică și papetărie te salvează în multe situații din activitatea office.

1. Plicurile

Fie că sunt standard, cu burduf sau antișoc, plicurile se dovedesc extrem de utile în multe cazuri ce țin de corespondența firmei. Pot fi utilizate pentru trimiterea invitațiilor, a contractelor, a facturilor, dar și a altor tipuri de acte și obiecte. Pentru expedierile de zi cu zi se pot folosi plicurile din hârtie standard – plicuri simple, albe și plicuri kraft (maro – pentru confidențialitate). În situația în care trebuie trimise mai multe documente, apelează cu încredere la plicurile cu burduf. La expedierea obiectelor fragile sunt indicate plicurile antișoc. Acestea prezintă bule de aer care au rolul de a proteja ceea ce este în interior.

2. Colile A4

Colile A4 te ajută să ieși cu succes dintr-o mulțime de provocări office. Nu degeaba se numără printre cele mai utilizate produse de birotică și papetărie dintr-o companie. Printre întrebuințări se numără printarea cererilor, a contractelor, a graficelor, a formularelor fiscale, a schițelor și lista poate continua. Nu există departament care să nu aibă nevoie de hârtie pentru imprimantă.

Ca să te eliberezi de stresul că ai putea rămâne fără stoc, achiziționează un pachet de hârtie de copiator Navigator de 500 de file. Alege o hârtie de copiator cu grad ridicat de alb și opacitate de 95% pentru o imprimare perfectă față-verso ca să obții cele mai bune rezultate.

3. Notițele autoadezive

Apreciezi notițele autoadezive la adevărata lor valoare de abia în momentul în care vrei să notezi o informație și nu le ai la îndemână. Modelele viu colorate îți împrospătează mereu memoria, te ajută să îți duci toate sarcinile la final și îți sunt la îndemână de fiecare dată când ai o idee genială. Cuburile din hârtie nu sunt ideale doar pentru notițele rapide, ci pot fi folosite și pentru a lăsa colegilor mesaje pe birou ori pe frigider.

4. Tabla albă magnetică

Whiteboard ori tabla albă magnetică a devenit un obiect din în ce mai apreciat în mediul office în ultimii ani. Ședințele și prezentările parcă nu mai au același farmec și eficiență fără acest obiect. Pe lângă activitățile pentru care este utilizată într-o sală de ședințe,  tabla albă magnetică este de un real ajutor și pentru a lăsa mesaje colegilor sau texte ori desene inspiraționale. De asemenea, mai poate fi folosită pentru organizarea unui spațiu creativ, unde fiecare să scrie câteva cuvinte frumoase sau idei ce se pot transforma cu timpul în proiecte de succes.

5. Tăvi pentru documente

Dintr-o mulțime de situații te pot salva și tăvile pentru documente, dacă acestea au legătură cu organizarea spațiului office. Cu astfel de accesorii pe birou, vei putea să faci ordine în doar câteva minute, chiar dacă mai devreme era totul un haos.

Tăvile pentru documente pot fi folosite pentru aranjarea contractelor, a facturilor, a formularelor fiscale, a revistelor și chiar a instrumentelor de scris. Găsești pe papetărie.ro tăvi pentru documente cu un singur nivel ori mai multe compartimente, din plastic ori din plasă metalică, transparente ori colorate.

6. Suporturi mici de birou

Fie că lucrezi de la sediul firmei ori din biroul de acasă, suporturile mici te salvează dintr-o mulțime de situații. Sunt aliații de care ai nevoie atunci când vrei să scapi de dezordine, dar și când ai nevoie rapid de anumite obiecte. În funcție de nevoile tale, cumpără un pahar pentru instrumente de scris ori un suport cu mai multe compartimente. Acesta este conceput pentru diferite tipuri de accesorii, precum pix-urile, markerele, guma de șters, agrafele de birou și scotch-ul, pe care le folosești des la îndeplinirea sarcinilor zilnice.

Pe tine ce produse de birotică și papetărie te salvează în multe situații?

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *