Perwoll lansează o ediție limitată cu un nou design și parfum, în ton cu ultimele trenduri în modă
Începând cu această lună, Perwoll, detergentul lichid pentru culori intense, ca noi, lansează pe piață o ediție limitată, cu un nou parfum și design de ambalaj unic, care reflectă ultimele tendințe în modă pentru sezonul toamnă/iarnă 2014-2015.
Inspirat de trend-urile prezentate de marile case de designeri pentru acest sezon, Perwoll își schimbă astfel designul și parfumul variantelor Perwoll Black și Perwoll Color, într-o nouă ediție specială care preia ca element în focus paietele aurii.
Paietele aurii au fost elementul pe care au mizat diferite colecții prezentate la New York Fashion Week1 (Victoria Beckham, J. Crew etc) pentru sezonul toamnă/iarnă 2014-2015. De asemenea, marile case de designeri propun pentru acest sezon ținute accesorizate cu aplicații strălucitoare, inserții luminoase, încrustații cu pietre translucide și accente metalice care redau expresivitatea oricărei piese vestimentare și îi creează o poveste unică (colecția Dolce & Gabbana). Inserțiile aurii care marchează popularul trend gold rush apare și în colecțiile prezentate de Saint Laurent, Prada, Chloé și Moschino pentru toamnă/iarnă 2014-2015.
Este al 3-lea an consecutiv în care Perwoll introduce pe piață o variantă în ediție limitată, adaptându-și produsul în ton cu tendințele în moda din acel an. Astfel, în 2013 Perwoll a adoptat designul animal print, iar în 2012, pentru că trendul țintelor devenise un accesoriu popular în modă, a fost îmbrăcat în ediția limitată din acel an a detergentului lichid, Perwoll.
Ediția limitată Perwoll cu paiete și parfum nou este disponibilă deja în magazine, în variantele :
-
Perwoll Black Limited Edition, detergent lichid pentru negru intens, ca nou, și haine închise la culoare – 1 litru – 16.88 RON 3L – 42.89 RON
CEO la grupul Creative Art.
Îl recomandă experiența de Art Director și Publisher al revistelor Căminul, Bucătăria pentru toți, Bebelu, Industry Insights, și suplimentului ziarului România liberă.