Cum obținem cele mai bune performanțe de la copii? Ce rol au părinții și ce rol are școala?

În calitate de primii profesori ai copiilor, părinții au o ocazie uimitoare de a-și pune amprenta asupra personalității copilului, asupra dezvoltării sale armonioase și asupra educației sale. Mai ales în ultimii ani, părinții dau semne că vor să se implice mai mult în educația copiilor lor, chiar și atunci când […] mai mult »

Afterschool, bonă, bunici, școală după școală – ce soluție alegi pentru copilul tău?

Majoritatea părinților sunt preocupați de cum își va petrece copilul lor ziua după terminarea programului școlar. Nu există prea multe variante la dispoziție, iar în unele cazuri pot fi luate în calcul și mai puține opțiuni. În general, cei mai mulți părinți se gândesc să apeleze la serviciile unei bone, […] mai mult »

British School of Bucharest oferă elevilor șansa de a câștiga burse pentru anul academic 2019-2020!

British School of Bucharest (BSB), singura școală din România apreciată cu calificativul ”excelent” de către Inspectoratul Școlilor Independente din Marea Britanie pentru calitatea procesului de învățare și a rezultatelor elevilor, precum și pentru calitatea dezvoltării personale a elevilor, a deschis înscrierile în programul de burse pentru anul academic 2019 – […] mai mult »

Cum furăm noi, părinții, copilăria copiilor noștri? Și ce rost are astăzi școala?

Astăzi, am ajuns la concluzia că, noi, adulții suntem vinovați pentru „furtul” unor ani prețioși din viața copiilor noștri. Prin școală și programe încărcate, prin ani memorați pe de rost, prin operații matematice scrise mecanic, până și prin trezitul de dimineață le „furăm” identitatea și ne transformăm cu toții în […] mai mult »

Sacrificii pentru a învăţa

Ne-am obişnuit ca noua generaţie să ne bombardeze cu pretenţii şi cerinţe din ce în ce mai mari, să solicite, şi noi să le îndeplinim, cele mai bune condiţii de trai, să le asigurăm tot ce-i mai bun şi să facilităm instruirea şi educarea lor după cele mai pretenţioase standarde. […] mai mult »