3 alimente pe care să le consumi săptămânal! Conțin Omega3!

Despre beneficiile Omega 3 am auzit fiecare dintre noi. Știm cu toții că acești acizi grași sunt cât se poate de sănătoși și fac foarte mult bine creierului. De aceea, este recomandat ca dieta noastră din fiecare zi să conțină alimente bogate în aceste grăsimi sănătoase, contribuind astfel la menținerea stării de bine și de ce nu la îmbunătățirea activității creierului. Este recomandat ca încă din primele luni de viață, din diversificare, copiii să facă cunoștință cu Omega 3 și cu alimentele sănătoase care conțin acești acizi grași.

omega 3Iată mai jos 3 alimente pe care să le consumi săptămânal întrucât conțin Omega 3:

1. Semințe de chia, pe care le poți regăsi aici sunt foarte sănătoase și mai ales contribuie în mod hotărâtor la menținerea sănătății creierului. Pe cât de mici sunt, pe atât de bune de consumat. De aceea, din ce în ce mai mulți nutriționiști recomandă introducerea lor în alimentație, având numeroase beneficii pentru sănătate. Folosite inițial drept medicament de către indieni, semințele de chia au numeroase proprietăți. Conțin acizi grași Omega 3, ajută la dezvoltarea creierului și contribuie la prevenirea bolilor cardiovasculare. Acestea au mult calciu, astfel că ajută sistemul osos, au mulți antioxidanți, dar și fosfor, seleniu, fier și magneziu, fiind foarte bune pentru sănătate.

2. Semințe de in – acestea sunt indicate consumului, mai ales nivelului mare de acizi Omega 3. Aceste semințe de in online pot fi consumate cu regularitate, fiind bune pentru sănătate. Semințele de in conțin aminoacizi, acizi grași Omega 3, acid linoleic, magneziu, fosfor, calciu, fier, mucilagii necesare pentru sistemul digestiv, zinc, potasiu, mangan, dar și vitamina C, B și E. Ca atare, acest tip de semințe este recomandat consumului contribuind la menținerea sănătății creierului, prevenirea bolilor cardiovasculare, pierderea numărului de kilograme, scăderea tensiunii arteriale, subțierea sângelui și combaterea infecțiilor.

3. Pește – este bine ca încă din primele luni de diversificare să îi faceți cunoștință bebelușului cu pește. Somonul, păstrăvul sau tonul sunt categorii de pește cu numeroase proprietăți. Bineînțeles, ori de câte ori aducem în discuție beneficiile peștelui în alimentație nu putem să nu amintim de aportul acestuia de acizi grași Omega 3, reușind astfel să stimuleze memoria și să îmbunătățească funcțiile creierului, contribuind astfel la menținerea sănătății cerebrale. Peștele este recomandat a fi introdus în alimentație de minim 2 ori pe săptămână. Atunci când bebelușul refuză să mănânce pește, ar fi bine ca părinții să ceară sfatul medicului pediatru, reușind astfel ca prin suplimentele din ulei de pește, recomandate de la primele vârste, să poată înlocui carențele nutriționale ale acestui produs.


Lasă un Comentariu...

*