Cum să scapi de stres în doar 3 pași simpli

Din dorința de a avea câți mai mulți bani și de a ne permite tot ce ne dorim, ajungem să acceptăm job-uri care nu ne plac, extrem de solicitante, care ne răpesc timpul liber. Unii spun că job-urile solicitante și stresul au ajuns să ne controleze viața. Eu spun că stresul poate fi controlat printr-o rutină zilnică simplă ce presupune urmarea a 3 pași. Iată care sunt aceștia:

  1. Începe dimineața cu multă energie

Până acum câțiva ani, trezitul de dimineață era pentru mine o povară. Nici după 5 alarme, o cană mare de cafea și țipetele copiilor care nu erau gata pentru școală nu reușeam să mă trezesc complet și îmi petreceam întreaga zi numărând orele până ce voi ajunge acasă și mă voi putea relaxa. Asta până când am realizat că în acest fel îmi distrug sănătatea și las stresul să îmi controleze viața. Așa că, am început să mă trezesc mai devreme (dar să mă și culc mai devreme pentru a-mi asigura cele 7-8 ore de somn), să îmi fac exercițiile de stretching imediat ce m-am dat jos din pat și să merg în bucătărie pentru a pregăti cafeaua și micul dejun pentru întreaga familie. Energia mea din acea dimineața s-a schimbat complet! E incredibil cât de mult îți poate schimba starea de spirit o rutină bine pusă la punct, o cafea aromată băută cu persoana dragă din viața ta și zâmbetele copiilor mulțumiți că nu vor întârzia la școală astăzi. Toate aceste mici lucruri care se întâmplă în fiecare dimineață te fac să fii recunoscător pentru lucrurile bune din viața ta și pentru familia minunată pe care o ai. În acest fel, ziua ta va fi mult mai bună, vei fi mult mai productivă la locul de muncă iar stresul o să dispară ca prin minune!

Desigur, rutina mea de dimineață include și un mic secret care poartă numele de Almette. Combinarea tartinelor cu crema de brânză pufoasă cu diverse gusturi reprezintă plăcerea mea vinovată, micul meu răsfăț personal din fiecare dimineață. Indiferent dacă aleg gustul de verdeață, roșii și busuioc, hrean sau smântână, Almette îmi va da întotdeauna energia necesară pentru o nouă zi, atât mie, cât și familiei mele.

  1. Nu îți încărca programul cu prea multe activități

Un alt lucru pe care eu îl fac zi de zi este planificarea activităților. Niciodată nu îmi planific mai multe activități decât îmi permite timpul pentru că acest lucru nu va face altceva decât să îmi aducă multă frustrare și oboseală la sfârșitul programului. Întotdeauna îmi rezerv timp pentru familie și pentru răsfățul personal și am grijă să nu promit că mă voi ocupa de anumite activități dacă știu că nu voi putea face acest lucru. Trebuie întotdeauna să te pui pe primul loc și să îți accepți limitele. Nu suntem roboți și nu putem lucra la nesfârșit. Acordă-ți timp pentru tine și pentru familia ta și vei vedea că stresul va dispărea din viața ta.

  1. Ai încredere în tine

O sursă de stres este neîncrederea în propriile forțe. Trebuie să înveți să te iubești așa cum ești, să te gândești la faptul că ești unică, ai propriile abilități și talente și că tu poți face diferența. Uneori, pentru a-ți întări încrederea în propriile forțe trebuie să ieși din zona ta de confort pentru că nu se știi ce se află dincolo de zidul pe care tu singură l-ai ridicat. De-a lungul anilor, am învățat că nu trebuie să te lași doborât de primul eșec, ci trebuie să perseverezi și să devii cel mai bun.

Nu în ultimul rând, luptă pentru a fi cea mai bună versiune a ta, atât din punct de vedere fizic, cât și mental. Atunci când te simți bine în pielea ta, nu ai cum să nu te simți încrezător în propriile forțe!

Lasă un Comentariu...

*