5 lucruri pe care trebuie să le facă o companie pentru a-și motiva angajatele mămici

Întoarcerea la serviciu nu este pentru nimeni cea mai mare plăcere. Distanța față de bebeluș, dar și orele ce trebuiesc petrecute aici se pot transforma ușor într-o etapă deloc prietenoasă pentru proaspăta mămică. Aceasta poate parcurge o serie întreagă de stări de supărare, iar anxietatea de separare este cea mai puternică și uneori pare că nu poate fi mai deloc depășită. De aceea, o companie ce își respectă proprii angajați are în vedere motivarea lor pornind de la câteva lucruri simple și urmărind cu atenție stările prin care trec, dar mai ales noile schimbări în viața de familie.

mamaAtunci când deții o companie, iată 5 lucruri pe care trebuie să le urmărești pentru motivarea angajatelor mămici:

1. Fă-le cadou și înscrie-le la acest curs de parenting – cu siguranță, câteva sfaturi venite din partea unor specialiști în domeniu, medici, psihologi, psihoterapeuți le vor fi extrem de prețioase mămicilor, aflând cum anume să își crească copiii, iar pentru unele acest tip de cursuri ar putea însemna răspunsuri la nenumărate probleme cu care se confruntă în creșterea micuților lor. Vor afla cum să îi îngrijească, cât să îi alăpteze, ce fel de hrană le este potrivită și mai ales cum anume să comunice cu copilul. Atunci când vor participa la aceste cursuri, mai mult ca sigur angajatorul se va afla foarte aproape de sufletul angajatelor mămici.

2. Distrage-le atenția și organizează niște ateliere creative. De exemplu, acest atelier florar pentru companii este potrivit pentru orice femeie, lăsându-le să își urmeze imaginația și spiritul creativ. Florile sunt frumoase și admirate de oricine, dar mai ales de mămici și de aceea a reuși să cunoască câte ceva din tainele lor poate fi cea mai bună soluție pentru a le transforma în niște angajate apropiate de sufletul companiei.

3. Scurtează-le programul – iată o soluție la care trebuie să te gândești. După întoarcerea la serviciu, mama va trebui să aibă grijă în continuare de bebelușul său, așa că mai mult ca sigur îi va fi pe plac un program mai scurt, cu două ore. De asemenea, ai putea opta chiar și pentru continuarea muncii de acasă, fiind o soluție extrem de avantajoasă pentru mamă, dar și pentru angajator.

4. Permite-le să facă pauză pentru a ajunge acasă să își alăpteze bebelușul – mai ales atunci când stau aproape de locul de muncă ar fi bine să le permiți să ia câteva pauze pentru a-și alăpta bebelușului.

5. Încearcă să organizezi o grădiniță sau creșă chiar în sediul companiei – în tot mai multe companii din străinătate, această procedură reprezintă o soluție pentru ca angajatele mămici să nu mai fie supuse stresului de a sta departe de copil. În acest mod, îl va putea avea aproape, la un etaj superior al companiei, putând astfel să îi supravegheze mai ușor și mai ales în timpul pauzelor. Din când în când, mama va ajunge la locul unde se află creșa sau grădinița din interiorul companiei, asigurându-se că bebelușul său este bine. În acest mod, ar putea fi stimulată mai ușor chiar și întoarcerea la serviciu mai devreme.


Lasă un Comentariu...

*